Overslaan en naar de inhoud gaan

Dyson wereldwijd voor media naar IPG Mediabrands/UM

Het gaat om media planning, buying en search.
Dyson
© Shutterstock
Dyson
© Shutterstock

Dyson heeft IPG Mediabrands internationaal gekozen voor media planning, buying en search. UM gaat wereldwijd - ook in Nederland - voor het merk werken dat bekend is van apparaten als stofzuigers en ventilatoren, maar ook van haarstylingproducten en verlichting.

related partner content for mobile comes here

Er was een review in de lente, waarbij Mindshare het account 'verdedigde'. Dyson gaat per 1 april volgend jaar over naar UM. Het account is zo'n 140 miljoen euro waard.

Recent won UM als Lucas Bols, JustEat/Takeway.com en Seiko.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in