Bever heeft ervoor gekozen om de mediastrategie en -inkoop bij Initiative onder te brengen. De samenwerking betreft de volledige mediaconsultancy van de 'buitenwinkel'.
Jelka Molenaar, marketingmanager Bever a.i: 'Onze missie is om meer mensen in beweging en naar buiten krijgen. Op dit moment hebben we meerdere nieuwe concepten op de planning staan om daar nog meer invulling aan te geven. Vanzelfsprekend is hierin de combinatie van de juiste middeleninzet van radio, tv en online belangrijk. Maar voor een omnichannel retailer is dit complexer dan voor een traditionele retailer. De klant shopt door alle kanalen heen en dat wil je als bedrijf zo goed mogelijk faciliteren. Dat vraagt best wat van de organisatie, maar ook van de partners waar je mee samenwerkt. Wij geloven dat Initiative ons hierbij goed kan ondersteunen.'
Léonie Koning, co Initiative: 'Per 1 januari is de samenwerking met Bever van start gegaan. We hebben meer retailmerken in ons portfolio, waarbij ieder merk altijd zijn eigen uitdagingen en culturele insights kent. We willen de doelstellingen van Bever niet alleen realiseren, maar ook te overtreffen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!