Premium

Bennie Jolink ergert zich aan keuzemenu's in nieuwe SNS-commercial

De bank geeft zijn campagne 'Heel normaal SNS' vervolg met nieuwe Jolink-commercial.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de nieuwe commercial zet SNS Bank, in samenwerking met reclamebureau , ingezette no-nonsense aanpak voort.

Volgens SNS Bank vraagt Nederland om een nuchtere bank. Een bank met concrete producten en dienstverlening tegen eerlijke tarieven en met lage kosten. Wat mensen niet willen is een bankcultuur van hoogpolig tapijt en vage beloften.

In de nieuwe film staan de geautomatiseerde keuzemenu&;s symbool voor de afstandelijkheid van de bankcultuur. SNS wil laten zien dat bankieren anders kan, menselijker en persoonlijker.

De campagne is vanaf deze week te zien op televisie en online.

Credits
Opdrachtgever: SNS
Bureau: FHV BBDO
Creatie: John de Vries, René Verbong
Strategie: Arnd Jan Gulmans, Jeroen Senden
Accountbehandeling: Elwira Stuur, Tom Stoffels, Katia Pravnik

Verantwoordelijk bij client:
Mariëlle Krouwel, Rachel Grezel, Jorieke Vlietstra

RTV: Peter Burger
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismaël ten Heuvel
Offline/editor: Martin Hijgelaar
Postproductie: Captcha!
Geluid: Jacco Lenstra (Alfred Klaassen)

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie