Overslaan en naar de inhoud gaan

Contentplatform voor beleggers IEX Media 25 jaar: 'We laten zien dat je als niche succesvol kunt zijn'

Ceo Mark Termeer over het jubilerende IEX Media en hoe je je als niche staande houdt in de huidige mediabranche.
IEX 25 jaar
Gongceremonie op Euronext ter gelegenheid van het 25-jarige IEX (Ceo Mark Termeer derde van links).
IEX 25 jaar
Gongceremonie op Euronext ter gelegenheid van het 25-jarige IEX (Ceo Mark Termeer derde van links).

Met een gongceremonie op Euronext werd recent het 25-jarig bestaan van IEX gevierd, het nieuws- en contentplatform voor en door beleggers en onderdeel van IEX Media (IEX Group). ‘Het best bewaarde geheim van Beursplein 5’, zo noemt Mark Termeer IEX Media. De uitgever heeft een solide koers en een fors bereik en omzet, maar blijft vrij bescheiden. Het verhaal over IEX is misschien niet zo bekend.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in