Overslaan en naar de inhoud gaan

Komische onthullingen maken de virtuele tongen los

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Hoofdbeeld best social
Hoofdbeeld best social

Door Marloes Gort
 

Stel je voor dat je in het diepste geheim en volledig anoniem iets wil opbiechten in een video. Net wanneer je blij bent met het resultaat en wil stoppen met filmen, draai je de camera om en staat je gezicht volledig in beeld. Veel mensen komen de laatste tijd in exact die situatie terecht, maar dan niet per ongeluk. Klinkt dit als hogere wiskunde? Kijk en leer, want een aantal Nederlandse bedrijven heeft slim ingehaakt op deze opvallende trend.

related partner content for mobile comes here

 

Hema is een van de bedrijven die iets opbiecht

De dader blijkt poeslief te zijn

Hema spot on

Samsung heeft nog wel een appeltje te schillen met een ander elektronicamerk.

 

Steeds meer bedrijven haken als een trein in op deze trend.

PostNL-medewerkers moeten vanaf nu veel meer bezorgen dan alleen pakketjes en post.

 

Al zegt Jumbo het zelf...

Deze bekentenis kan slechts van één iemand afkomstig zijn.

 

Niet alleen bedrijven biechten een hoop op.

 

Ginger

Ook het Nederlands Openluchtmuseum heeft lucht gekregen van deze trend.

In één keer raak – of toch niet.

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort. 

 

Sprong jouw bedrijf er het afgelopen jaar uit op social media? Zend dan tot en met 28 november je beste werk in voor The Best Social Awards!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in