Komische onthullingen maken de virtuele tongen los
Door Marloes Gort
Stel je voor dat je in het diepste geheim en volledig anoniem iets wil opbiechten in een video. Net wanneer je blij bent met het resultaat en wil stoppen met filmen, draai je de camera om en staat je gezicht volledig in beeld. Veel mensen komen de laatste tijd in exact die situatie terecht, maar dan niet per ongeluk. Klinkt dit als hogere wiskunde? Kijk en leer, want een aantal Nederlandse bedrijven heeft slim ingehaakt op deze opvallende trend.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHema is een van de bedrijven die iets opbiecht
De dader blijkt poeslief te zijn
Samsung heeft nog wel een appeltje te schillen met een ander elektronicamerk.
Steeds meer bedrijven haken als een trein in op deze trend.
PostNL-medewerkers moeten vanaf nu veel meer bezorgen dan alleen pakketjes en post.
Al zegt Jumbo het zelf...
Deze bekentenis kan slechts van één iemand afkomstig zijn.
Niet alleen bedrijven biechten een hoop op.
Ook het Nederlands Openluchtmuseum heeft lucht gekregen van deze trend.
In één keer raak – of toch niet.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid