Bakkie Media S2E20: Generatie Bullshitbingo

Moeten we stoppen met generatiedenken?

Shutterstuck

De podcast over marketing en media waarmee je binnen 15-20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk - die bij Abovo Maxlead leiding gaan geven aan een nieuwe branded content unit - praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.

Deze keer: moeten we stoppen met generatiedenken? Veel wetenschappers vinden van wel. GenZ zit alleen maar in je hoofd volgens hen. Is er wel zoiets als een generatiekloof en wat is de zin en de onzin van generatiemarketing?

Generatie-expert Nienke Wijnants vertelt haarfijn hoe het zit. Hun eigen generatielabels komen natuurlijk ook aan bod: heeft Daniel Kok echt in Vietnam gevochten? Is Thijs van Dijk alleen maar geïnteresseerd in avocados, havermout latte en geld verdienen?

Ze reizen langs generatie-clichés; van de SilentGeneration de ProtestGeneration, maar ook de Patatgeneratie' en de 'Curling ouders' komen aan bod. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie