Vandaag en morgen vindt de allereerste editie van Adfo Live plaats in de Passenger Terminal Amsterdam. Op het event zijn marketeers, reclamemakers en pr-professionals aanwezig. Tientallen sprekers houden seminars over onderwerpen als media, marketing technology, innovatie en pr & communicatie. Een verslag van woensdagochtend in 10 tweets.
Het programma van vandaag.
Erg veel keuze #AdfoLive pic.twitter.com/Ejf1muxDxg
— Sergio Felter (@sergiofelter) September 16, 2015
Volle bak en enthousiaste reacties bij Philip Brink en Hugo van Woerden van This, that + the other.
Thisthatandtheother op #AdfoLive kiezen we relevant or elephant? pic.twitter.com/I8veLElOju
— Mariska van der Deen (@mvddeen) September 16, 2015
PR-man Wouter Glaser laat het resultaat zien van de campagne #feetie.
#PR #kalknagel tenen wr mooi maken? Laat resultaat zien hashtag #feetie ipv selfie #WouterGlaser #glasnost #adfolive pic.twitter.com/PYMluDBwme
— Marianna Bakker (@Mariannatekst) September 16, 2015
Sicco Wegerif, head of build bij Mediamonks, vertelt over het nieuwe platform, ook wel de nieuwe .com.
Krachtige conclusie "f*ck the about page", integreer het merk en het verhaal @MediaMonks @SiccoWegerif #adfolive
— Henriëtte (@Henriette216) September 16, 2015
Startups en corporates hebben elkaar nodig. Ricardo van Loenen vertelt hoe ze het beste samenwerken.
'Building bridges between startups & corporations' starts with solid advice #ADFOLive #killyourdarlings #startups https://t.co/3Pzgj7i2vR
— Matt Jaems (@mattjaems) September 16, 2015
Patrick Petersen houdt een masterclass over het bewerkstelligen van social media engagement met contentmarketing.
Goed verhaal van #patrick petersen op #adfolive over social media engagement. Nu nog toepassen. pic.twitter.com/TCqAOqQqhZ
— Robert Brunink (@RAMBrunink) September 16, 2015
'De spaghetti van content marketing', een seminar van Antal de Waij.
Erg interessante sessie van @antaldewaij over contentmarketing in welke versie van de buyer journey. #AdfoLive pic.twitter.com/GeGkDIKAY9
— Ralph Groenink (@RalphGroenink) September 16, 2015
Eva Gouwens vertelt op de main stage het verhaal van Tony Chocolonely. Na afloop kreeg iedereen een reep mee.
'De cacao keten is niet eerlijk verdeeld en onze reep is dus ook niet eerlijk te verdelen' @TonyChocolonely #adfolive pic.twitter.com/4CWbxHpyp5
— Ytha Kempkes (@YtKempkes) September 16, 2015
De koffie wordt ook goed ontvangen.
Wat een hoop (marketing) liefde op de @AdfoLive! #adfolive #lekkerekoffie pic.twitter.com/hKcfqKtZ6K
— Chantal Hildebrandt (@CDHildebrandt) September 16, 2015
Het middagprogramma belooft veel goeds.
In afwachting van Darre van Dijk bij #adfolive met C10 Ontwerp http://t.co/Y21inT7BG0
— Mandy Bronsgeest (@oranjebruin) September 16, 2015
Bekijk hier de tweetverslagen van dinsdagochtend en dinsdagmiddag.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!