Overslaan en naar de inhoud gaan

Ad Alliance en podcastbedrijf Dag & Nacht Media gaan samenwerken

Exclusieve samenwerking voor twee jaar.
Dag en Nacht Media
Dag en Nacht Media

Ad Alliance en podcastpartij Dag & Nacht Media slaan de handen in één om podcast advertising naar een hoger niveau te tillen. Het saleshuis van onder andere RTL Nederland gaat een exclusieve samenwerking aan met Dag & Nacht Media voor een periode van twee jaar op het gebied van pre- en post-roll verkoop. Voor Ad Alliance betekent het de toevoeging van podcast aan het crossmediale aanbod.

related partner content for mobile comes here

Dag & Nacht Media beschikt over de ‘hostread’ propositie, waarbij de presentator van de podcast zelf in de vorm van native advertising de advertenties inspreekt. Ook bestaat de mogelijkheid om owned podcast-kanalen vanuit Ad Alliance toe te voegen aan het Dag & Nacht Media netwerk. De podcast van Bright.nl is de eerste show die aan het netwerk is toegevoegd. 

Jasper Oelers, group lead digital native Ad Alliance: 'Podcast is een geweldig medium voor het vertellen van verhalen. Vanuit Ad Alliance helpen wij adverteerders met het overbrengen van hun verhaal op een geloofwaardige en vermakelijke manier. Door onze samenwerking met Dag & Nacht Media hebben we direct toegang tot de beste podcast creators van Nederland, met een maandelijks bereik van rond de 8 miljoen luisteraars.'

Flip Kylian Adams, head of sales Dag & Nacht Media: 'Voor Dag en Nacht Media is het logisch om als grootste podcastnetwerk van Nederland de bestaande samenwerking met het grootste salesnetwerk te intensiveren. De afgelopen jaren hebben we samen opgetrokken in succesvolle campagnes voor grote adverteerders zoals Samsung, Amazon en het Ministerie van Defensie.'

Zie ook: De geloofwaardigheid van commerciële podcasts

En: Ton Rozestraten (Ad Alliance): ‘Prijsstijging tv noodzakelijk om relevant massabereik te realiseren’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Barry van Berg

8 miljoen luisteraars per maand... Fors. Was er nu maar een onafhankelijke bron die dit kon valideren. Soort van derde partij die dit soort cijfers kan valideren en in perspectief kan plaatsen t.a.v. andere partijen

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in