Overslaan en naar de inhoud gaan

Big Brother zoekt merken die durven

Big Brother is terug! En dit seizoen impactvoller dan ooit tevoren.
Partner
Ad Alliance

Bij Ad Alliance komen de krachten van sterke mediaspelers samen. Vanuit deze netwerkgedachte gaan we als jouw bondgenoot tot het uiterste om jouw doelstellingen te realiseren. Met zo’n 40 televisiezenders, online video channels, Videoland, diverse digital native- én influencermogelijkheden heeft Ad Alliance alles in huis om een sterke media- of campagnestrategie op te tuigen, waarbij jóuw doelstellingen altijd ons uitgangspunt zijn. En met hulp van onze creatieve unit ALLY is het zelfs mogelijk om de volledige creatie uit handen te geven. Wij zijn de partij waar jouw media-euro het beste is besteed.

Geraldine Kemper en Peter van de Veire presenteren de wekelijkse live show van Big Brother op RTL5
Big Brother is terug! En dit seizoen impactvoller dan ooit tevoren.
Geraldine Kemper en Peter van de Veire presenteren de wekelijkse live show van Big Brother op RTL5
Big Brother is terug! En dit seizoen impactvoller dan ooit tevoren.

Na een succesvol seizoen blijft Big Brother ook in het nieuwe jaar weer continu verrassen. Dit jaar wordt ‘t zwaarder, spannender en onvoorspelbaarder in het Big Brother huis. De kijker krijgt nog meer invloed dan vorig seizoen. Nieuw zijn de themaweken en de manier waarop de bewoners hun boodschappen kunnen doen.

Big Brother is watching you

In januari start Big Brother met de kick-off bij RTL 4 en met een dagelijkse uitzending bij RTL5. Big Brother stelt haar bewoners op de proef met spellen en uitdagingen; niets is wat het lijkt... Met de wekelijks liveshow, gepresenteerd door Geraldine Kemper en Peter van de Veire en de 24/7 livestream op Videoland is Big Brother continu aanwezig; Big Brother is watching you, daar wil je jouw merk toch hebben?

Kijken van begin tot eind

Het afgelopen seizoen heeft met gemiddeld 505.000 kijkers (6+) en een netto bereik van 8,1 miljoen laten zien dat Big Brother een succes is. Onderzoek laat zien dat het programma goed wordt beoordeeld en gemiddeld een 7,7 als rapportcijfer krijgt. De kijkers vormen een trouwe fanbase. Big Brother is een programma dat je graag volgt, waar je echt voor gaat zitten en kijkt van begin tot eind. Sponsoruitingen worden goed beoordeeld en herkend.

Durf jij het aan?

Ad Alliance heeft als hét video powerhouse van Nederland alles in huis om rondom Big Brother een sterke media- of campagnestrategie op te tuigen, waarbij jóuw doelstellingen altijd ons uitgangspunt zijn. Iedere samenwerking is maatwerk. Durf jij de samenwerking met Big Brother aan te gaan en zien we jouw merk binnenkort in het Big Brother winkelschap? Daag ons uit met je briefing!

Mail jouw briefing naar briefing@adalliance.nl en we nemen contact met je op!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ad Alliance

Bij Ad Alliance komen de krachten van sterke mediaspelers samen. Vanuit deze netwerkgedachte gaan we als jouw bondgenoot tot het uiterste om jouw doelstellingen te realiseren. Met zo’n 40 televisiezenders, online video channels, Videoland, diverse digital native- én influencermogelijkheden heeft Ad Alliance alles in huis om een sterke media- of campagnestrategie op te tuigen, waarbij jóuw doelstellingen altijd ons uitgangspunt zijn. En met hulp van onze creatieve unit ALLY is het zelfs mogelijk om de volledige creatie uit handen te geven. Wij zijn de partij waar jouw media-euro het beste is besteed.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in