Hij had er natuurlijk binnen een paar ronden kunnen uitvliegen of helemaal niet weg kunnen komen bij de start; er kan veel misgaan in de Formule 1. Maar dat gebeurde allemaal niet, Max Verstappen reed de ‘beste race van zijn leven’ en liet 10.000 klanten van Ziggo volkomen uit hun dak gaan bij de live viewing van Grand Prix in Oostenrijk.
Ziggo had in zijn Dome duizenden racefanaten uitgenodigd om het spektakel live te aanschouwen. Ziggo Sport is de thuisplek van Formule 1 -uitzendingen en heeft met de populariteit van Max Verstappen zijn aanbod steeds verder uitgebreid. Zo kwam het twee jaar terug met een Formule 1 Café op vrijdagavond en organiseert het de zogeheten e Ziggo eBattle Pro League, waarin de snelste coureurs in de officiële Formule 1-game het tegen elkaar opnemen.
Dit keer was de ‘brand-extensie’ een live-uitzending in de Ziggo Dome, een evenement waar de marketeers van het mediamerk van tevoren alleen maar hadden durven dromen. Verstappen scheurde onverwacht van de 7e plaats naar de 1e in een fenomenale inhaalrace en bracht de Dome in extase.
Ajax en Thrones
Het is niet de eerste keer dat Ziggo zijn klanten uitnodigde op een groot scherm naar exclusieve programmering zoals sport en series te kijken. Ziggo-klanten konden al met korting de wedstrijd Ajax-Real Madrid volgen in de Ziggo Dome en eerder was in Pathé-bioscopen de ontknoping van seizoen 7 en 8 van Game of Thrones te zien.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!