Overslaan en naar de inhoud gaan

Zeer veel klachten over Ziggo

De Consumentenbond is de afgelopen dagen overspoeld met klachten over Ziggo, de onderneming die ontstond door een fusie van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op het dinsdag geopende kwamen al 2500 klachten binnen. 'Dat is uitzonderlijk veel voor zo'n korte periode', zegt de Consumentenbond tegen het ANP.

related partner content for mobile comes here

Consumenten die klachten hebben over kunnen deze nog altijd melden. 'Bijna alle klachten zijn ontstaan na de fusie van Multikabel, en Casema op 16 mei 2008', aldus de belangenorganisatie van consumenten. 'Het grootste probleem blijkt zich op dit moment te manifesteren op het gebied van de internetverbinding, het betreft 67 procent van de meldingen.'

Klanten met problemen moeten rekening houden met extreem lange wachttijden als ze bellen met de helpdesk van Ziggo. Ongeveer de helft van de klagers stond 20 minuten of langer in de wacht, terwijl een op de zes zelfs langer dan een uur geduld moest hebben. Als klanten een Ziggo-medewerker te spreken krijgen, is dat nog geen garantie voor succes. Volgens de Consumentenbond blijkt dat 62 procent van de klachten niet verholpen is (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in