Overslaan en naar de inhoud gaan

WE gaat collectie verjongen en kids-range uitbreiden

WE Fashion zal daartoe dit jaar EUR ca. 15 miljoen investeren en 29 nieuwe banen creeeren. Er komen ook 81 arbeidsplaatsen te vervallen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

WE Fashion gaat zijn interne organisatie aanpassen om haar transformatie naar een modern, omni-channel modemerk verder invulling te geven. We wil beter kunnen inspelen op het snel veranderende winkelgedrag van consumenten, dat zich verplaatst van de fysieke winkelstraat naar online shopping.

related partner content for mobile comes here

Verjongen
WE stelt dat in de fashion retailmarkt sprake is van een ‘voortdurend stijgende online omzet en parallel daaraan een dalende trend in passanten en winkelbezoek’. De groeistrategie van WE Fashion bestaat uit het verder aanscherpen en waar nodig verjongen van de mannen- en vrouwencollectie. Daarnaast wordt de kidsrange verder uitgebouwd. Eerder werd wefashion.com vernieuwd en werd de WE Fashion app gelanceerd.

Joris Aperghis, voormalig marketingmanager van We en sinds januari van dit jaar CEO van WE Fashion: ‘Willen we onze huidige marktpositie behouden en verder uitbouwen, dan moeten we nog beter inspelen op de veranderende klant. Dat betekent dat we investeren in verbetering van de klantenbinding, in onze filialen en onze online shop. Daarnaast is het van belang dat we onze mensen trainen hoe te werken in de veranderende klantomgeving. Dat doen we door te investeren in onze WE Academy. WE gelooft sterk in de regionale vertegenwoordiging met 230 Europese winkels in de beste winkelstraten, in combinatie met aantrekkelijke online presence. ‘

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in