Sonic branding is het nieuwe merklogo
Merken vertrouwen in toenemende mate op geluid als het gaat om het (be)vestigen van hun identiteit. Dit in navolging van Intel, dat zijn…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoe maak je zo’n muzikale handtekening? Eigenlijk net zoals je een logo ontwerpt, maar dan met de hulp van een akoestisch ontwerper.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Eerst definieer je het product en zijn gebruikers, dan bepaal je de omgeving waarin het riedeltje wordt afgespeeld. Daarna gaat de ontwerper aan de slag. Die probeert in een paar tonen te vangen waar het product voor staat, rekening houdend met de emotionele ‘touch-points’ (de smaak en de gevoeligheid van de doelgroep).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen geluidslogo moet origineel genoeg zijn om als handelsmerk te worden geregistreerd en kort genoeg om makkelijk te worden onthouden door het publiek.
Bron: Admap
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid