Overslaan en naar de inhoud gaan

Selekt Mail: volgend jaar verdubbeling post

Het gezamenlijke postbedrijf van Deutsche Post en Wegener, Selekt Mail Nederland, wil volgend jaar twee keer zoveel post rondbrengen als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Algemeen directeur John Kuiper zegt dat zijn onderneming in 2005 waarschijnlijk tussen de 175 en 200 miljoen stukken zal verwerken. Dit zou het derde jaar op rij zijn dat Selekt Mail zijn postvolume weet te verdubbelen. Desondanks was de onderneming vorig jaar maar net winstgevend. Voor dit jaar kon Kuiper nog geen voorspelling geven.

related partner content for mobile comes here

Selekt Mail mag in Nederland alleen opereren op het geliberaliseerde deel van de postmarkt. Dit houdt in dat de postbezorger geen individuele brieven tot 100 gram mag rondbrengen. Daar heeft TPG het monopolie op. Selekt Mail mag bijvoorbeeld wel drukwerk, tijdschriften en catalogi verwerken. De klantenkring van de onderneming bestaat uitsluitend uit bedrijven.

Ondanks de groei blijft Selekt Mail een kleine speler op de Nederlandse postmarkt. Het marktaandeel bedraagt nu nog ongeveer 4 procent. Het streven is dit te laten groeien tot 20 procent.

Naast nieuwe klant Neckermann werkt het bedrijf ook voor onder meer Quelle, Thomas Cook, Vrijuit en Belvilla.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in