Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdamse Slag voor klantenbinding

De Rotterdamse Slag, een nieuw samenwerkingsverband, is operationeel geworden in de Maasstad.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het virtuele bureau specialiseert zich in het ‘versterken van de band tussen bedrijven en hun klanten’ op tal van manieren. De oprichters Rob Tol, Jacqueline Bodingius, Harold Smits, Eric Leenderts en Mihai Preda zijn allen werkzaam in marketing, communicatie, teambuilding, onderzoek, ICT en finance, maar continueren hun eigen consultancy’s. Ze zijn betrokken (geweest) bij merken als Siemens, Ben, Nationale-Nederlanden, Diesel en EDS. ‘Er zit vaak een groot gat tussen klanten en bedrijven. Zo’n gat dicht je niet met een nieuwe reclamecampagne. Het gat wordt wel kleiner door aandacht te hebben voor de relatie met goede klanten. Met klantenbinding is snel rendement te behalen’, verklaart Tol de oprichting van De Rotterdamse Slag.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in