Politie wint Contact Center Promotion Award
De politie is er in geslaagd de eigen bereikbaarheid te vergroten en het afhandelen van telefoongesprekken te verbeteren door de invoering van het speciale nummer. Na een moeizame start is het volledig afhandelen van gesprekken toegenomen van 70 naar 89 procent. Jaarlijks ontvangt de politie 7,2 miljoen telefoontjes, die goed zijn voor 24 miljoen belminuten
In de categorie facilitair met minder dan 80 seats won Four Plus goud, Responcis zilver en Klant Contact Services brons. In de categorie facilitair met meer dan 80 seats: goud voor Cendris, zilver voor Sitel en brons voor SNT.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaCategorie in-house (minder dan 80 seats): ABN-Amro ICT Services, goud, Vroom & Dreesmann, zilver, Unilever, brons. Categorie in-house (meer dan 80 seats): Postbank, goud, Orange, zilver, T-Mobile, brons.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid