Overslaan en naar de inhoud gaan

Oef, Heineken-personeel probeert vergeefs cool te zijn in tenenkrommend slechte Lipdub

Dit stukje amateurkaraoke had de afdeling Communicatie beter tussen de schuifdeuren kunnen houden
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Zelf is Petra Donkers van erg tevreden over de manier waarop de afdeling IT van Heineken zich zingend een weg baant door &;I&;ve got a feeling&;. Doel van de clip is drieledig, lezen we. Laten zien dat IT-ers niet saai maar cool zijn, laten zien dat zonder IT het hele bedrijf plat ligt, en ten derde: meer vrouwelijke sollicitantes trekken.  &;Met deze Zelf Gezongen Lipdub, waarin ze het lef hebben zelf te acteren, zingen én zelfs dansen, brengen ze deze boodschap op een geweldige manier naar buiten&;, aldus Donkers.

related partner content for mobile comes here

Geweldig
Vreemd toch hoe sommige mensen het woord geweldig uitleggen. In een tijd waarin al het interne nieuws onmiddellijk op straat ligt, had de afdeling Communicatie van de bierbrouwer er verstandig aan gedaan dit toneelstukje tussen de eigen schuifdeuren te houden. Iets zegt ons dat de afdeling IT van Heineken de site van Excitement Events beter even plat kan leggen.
 

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in