Oef, Heineken-personeel probeert vergeefs cool te zijn in tenenkrommend slechte Lipdub


Zelf is Petra Donkers van Excitement Events erg tevreden over de manier waarop de afdeling IT van Heineken zich zingend een weg baant door 'I've got a feeling'. Doel van de clip is drieledig, lezen we. Laten zien dat IT-ers niet saai maar cool zijn, laten zien dat zonder IT het hele bedrijf plat ligt, en ten derde: meer vrouwelijke sollicitantes trekken. 'Met deze Zelf Gezongen Lipdub, waarin ze het lef hebben zelf te acteren, zingen én zelfs dansen, brengen ze deze boodschap op een geweldige manier naar buiten', aldus Donkers.
Geweldig
Vreemd toch hoe sommige mensen het woord geweldig uitleggen. In een tijd waarin al het interne nieuws onmiddellijk op straat ligt, had de afdeling Communicatie van de bierbrouwer er verstandig aan gedaan dit toneelstukje tussen de eigen schuifdeuren te houden. Iets zegt ons dat de afdeling IT van Heineken de site van Excitement Events beter even plat kan leggen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Sung Lipdub - 100 IT-people showing how cool they are / Gezongen Lipdub
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid