Overslaan en naar de inhoud gaan

Nog meer co-branding Vegetarische Slager; nu met Mora

De eerste gezamenlijke producten, waaronder een vegetarische kroket, liggen naar verwachting begin volgend jaar in de supermarkt.
Miniatuurvoorbeeld
Vegetarische Slager meets Albert Heijn
© Albert Heijn
Miniatuurvoorbeeld
Vegetarische Slager meets Albert Heijn
© Albert Heijn

Snackfabrikant Mora slaat de handen ineen met De Vegetarische Slager. Hun eerste gezamenlijke producten, waaronder een vegetarische kroket, liggen naar verwachting begin volgend jaar in de supermarkt. Ook leveren ze de vegahapjes aan bedrijfskantines, cafetaria’s en andere horecagelegenheden.

related partner content for mobile comes here

Flexitariër

De samenwerking speelt in op de trend dat steeds meer consumenten vegetariër worden of minder vlees willen eten. Volgens de fabrikanten zijn er in Nederland inmiddels al zo'n 750.000 vegetariërs en zijn twee op de drie Nederlanders flexitariër. Die laatste groep eet af en toe vegetarisch.

Mora en De Vegetarische Slager buigen zich de komende tijd over de ontwikkeling van nog meer gezamenlijke vegetarische snacks.

Niet eenkennig

Het is niet de eerste keer dat de Vegetarische Slager aan co-creatie doet. Eerder werd onder meer samengewerkt met Albert Heijn en Unox.

Snackketen Smullers ging recent over tot de verkoop van de vegetarische hamburger van de Vegetarische Slager.

Marketinggoeroe Mark Ritson noemde in een interview met Adformatie in maart van dit jaar eerdere co-creaties van de Vegetarische Slager 'geweldig'. Ritson: 'Dit zou ik morgen in de klas gebruiken omdat het zo’n mooi voorbeeld is.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in