Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe AMMA-categorie: beste interactieve mediastrategie

MWG AMMA 2009 introduceert een nieuwe categorie: beste interactieve mediastrategie. Vanaf vandaag kunnen cases ingezonden worden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bestuur van de MWG heeft besloten om de nieuwe categorie in te stellen, omdat interactieve campagnes een belangrijk en een groeiend aandeel hebben in de markt. Cases in deze categorie hadden nog geen duidelijk plek binnen de bestaande categorieën, aldus de MWG.

related partner content for mobile comes here

De naamgeving van de Beste Monomedia-inzet verandert in Beste Single Mediastrategie maar verandert inhoudelijk niet. Het totaal aantal categorieën is 12, de overige categorieën zijn: Beste Media-/middelenstrategie, Beste Mediastunt, Beste Media-innovatie, Media-adverteerder van het Jaar, Mediabureau van het Jaar, YIM Mediatalent van het Jaar, Hans du Chatinierprijs voor Studenten en voor Professionals, Exploitant van het Jaar en de Carl Lipp-prijs voor Mediavertegenwoordiger van het Jaar.

Cases kunnen alleen digitaal ingezonden worden via een . De inzendtermijn sluit 19 februari 2010. De nominaties worden eind maart bekend gemaakt en de uitreiking is op 20 mei 2010 in de Beurs van Berlage.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in