Nieuwe AMMA-categorie: beste interactieve mediastrategie
Het bestuur van de MWG heeft besloten om de nieuwe categorie in te stellen, omdat interactieve campagnes een belangrijk en een groeiend aandeel hebben in de markt. Cases in deze categorie hadden nog geen duidelijk plek binnen de bestaande categorieën, aldus de MWG.
De naamgeving van de Beste Monomedia-inzet verandert in Beste Single Mediastrategie maar verandert inhoudelijk niet. Het totaal aantal categorieën is 12, de overige categorieën zijn: Beste Media-/middelenstrategie, Beste Mediastunt, Beste Media-innovatie, Media-adverteerder van het Jaar, Mediabureau van het Jaar, YIM Mediatalent van het Jaar, Hans du Chatinierprijs voor Studenten en voor Professionals, Exploitant van het Jaar en de Carl Lipp-prijs voor Mediavertegenwoordiger van het Jaar.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuCases kunnen alleen digitaal ingezonden worden via een online inzendmodule. De inzendtermijn sluit 19 februari 2010. De nominaties worden eind maart bekend gemaakt en de uitreiking is op 20 mei 2010 in de Beurs van Berlage.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid