Overslaan en naar de inhoud gaan

NH Hotel kiest voor één merk wereldwijd

NH Hotels, de Spaanse/Nederlandse hotelketen die een jaar geleden fuseerde met Krasnapolsky, gaat het merk NH gebruiken in alle hotels in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze hotels werken nu nog onder merknamen Golden Tulip, Tulip Inn of Alfa. Vorige week werd al bekend gemaakt dat Grand Hotel Krasnapolsky en het Amsterdam Centre Hotel als eerste hotels in Nederland onder het NH-merk gaan werken. NH verwacht zich hiermee beter te kunnen positioneren als een sterk pan-Europees merk in de hotelsector. De wisseling van merknaam zal geleidelijk plaatsvinden.

related partner content for mobile comes here

NH wil zich in de 17 landen waarin zij via vijf business units actief is volledig richten op één merk en product. NH meent dat de concentratie op één merk voordelen heeft ten opzichte van de huidige situatie, waarin vijf verschillende merken worden verkocht. Ook zal de herkenbaarheid van de keten toenemen. 'Deze belangrijke stap in de internationalisatie van NH Hotels moet leiden tot betere commerciële resultaten, mede door de integratie van verkoopkantoren en het reserveringssysteem'; aldus NH Hotels

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in