Nauwelijks schermen voor narrowcasting in winkels


Dat concluderen Barbara Oerbekke en Bram Nauta van Popai Benelux uit onderzoek. In Nederland zijn 16.700 schermen aanwezig op 2880 (verkoop)punten. Indien het aantal schermen wordt onderverdeeld per branche, bekleedt de detailhandel een vooraanstaande positie op de narrowcasting markt met 9900 schermen, ofwel 58 procent van het totaal. Deze schermen hangen in 1770 winkels.
Binnen de detailhandel heeft telecommunicatie de hoogste schermdichtheid: 47 procent. Dit betekent dat bijna de helft van alle telecommunicatiewinkels in Nederland voorzien is van schermen. Eén op de vijf gemakswinkels in Nederland heeft narrowcasting systemen geïmplementeerd. Van alle supermarkten houdt slechts 2 procent zich bezig met narrowcasting.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet onderzoek toonde ook aan dat er in verschillende branches niet of nauwelijks digitale vormen van communicatie werden aangetroffen. Popai noemt onder andere DHZ branche, alle speciaalzaken, fotowinkels, huishoudelijke artikelen, speelgoedwinkels, tuincentra en woonzaken. .
Zie ook: Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid