Overslaan en naar de inhoud gaan

MWG Congres 2015: No ads today

Is Advertising zonder Ads mogelijk? Dat is het thema van het MWG Congres komende februari.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De wordt op donderdag 12 februari 2015 gehouden. Dit jaar op een nieuwe locatie, het Transformatorhuis op het Westergasterrein in Amsterdam. Thema: No ads today. Centraal staat de vraag of reclame er in de toekomst anders uit zal zien.

Per dag word je aan ongeveer 600 reclameboodschappen blootgesteld. Bewust en/ of onbewust worden we steeds beter in het mijden van boodschappen. Het bereiken van de juiste doelgroep wordt daarom steeds moeilijker. Tijdens het congres moet duidelijk worden:
- hoe bureaus, adverteerders en media-exploitanten hier slim mee kunnen omgaan; of reclamemakers de nieuwe situatie wel of niet aanpakken om hun vak anders in te vullen; en wat onderzoekers, wetenschappers en theoretici denken van deze ontwikkelingen.

related partner content for mobile comes here

De volgende sprekers zullen in ieder geval acte de présence geven

         Sjuul Paradijs, hoofdredacteur Telegraaf
         Thimon de Jong, trendwatcher
         Midas Kwant, Whizzkid
         Tom de Bruyne, creative director SUE
         Dr. Erik Scherder, neuropsycholoog
         Eva Gouwens, trademarketeer Tony’s Chocolonely
         Wilbert Schreurs, schrijver, historicus
         Erik van Engelen, commercieel directeur ENECO
         Aad Kuijper, creative director Alfred
         Ronald Voorn, associate partner Brand & Business Architects
         Herman Holtus, managing director Coroos
         Teun Gautier, o.a. Vereniging Veronica
         Nico Dijkshoorn, columnist, schrijver, dichter, muzikant

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in