Overslaan en naar de inhoud gaan

Wayne Parker Kent zet ShopAds in de markt

ShopAds, 'online point-of-sale marketing voor merken' is een samenwerking van e-commerce professionals en online uitgeverij Wayne Parker…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wayne Parker Kent lanceert in samenwerking met e-commerce professionals (&;met ruime ervaring bij onder andere bol.com en hema&;), . Het bedrijf biedt namens online retailers advertentieruimte aan merken op de plek van aankoop, ofwel: point-of-sale marketing in de online retailomgeving. ShopAds: &;Daar is de consument het meest ontvankelijk voor hun boodschap.&; Marieke Vollering van ShopAds vult aan: &;Via ShopAds kunnen merken consumenten bereiken in elke stap van het koopproces. Hierdoor is het mogelijk zeer getarget met consumenten te communiceren die interesse tonen in een product.&;

related partner content for mobile comes here

Wayne Parker Kent zegt over het initiatief: &;Ondanks dat Nederlandse retailers zich eenvoudig kunnen meten in aantallen bezoekers met sites van kranten en tijdschriften zijn de inkomsten uit online advertising te verwaarlozen. En dat terwijl retailers aan maximaal 5% van hun bezoek, dat daadwerkelijk een aankoop doet, geld verdienen. ShopAds brengt hier verandering in.&;

ShopAds zegt dat de gebruikte technologie van ShopAds ervoor zorgt dat campagnes van adverteerders geïntegreerd worden in de webshops. &;Consumenten die op een promotie klikken leidt ShopAds naar een groep producten of een campagnepagina van het adverterende merk binnen de site van de retailer. Zo houdt een online retailer verkeer binnen de site en blijft de conversie behouden.&;

De eerste campagne, in samenwerking met mediabureau ZenithOptimedia, is half november van start gegaan. Thijs Muller, dhief digital officer bij ZenithOptimedia geeft een toelichting: &;Via ShopAds hebben we nu toegang tot actieve online shoppers. Dit geeft onze klanten interessante nieuwe mogelijkheden; van branding tot daadwerkelijke conversieverhoging in de online retailomgeving.&; Dolce Gusto adverteert binnen een deel van het ShopAds netwerk van retailers. De promoties van het merk zijn te zien op Modern.nl, Harensesmid.nl, en Megapool.nl, op de diverse homepages en relevante categoriepagina’s waaronder www.megapool.nl/Huishouden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in