Overslaan en naar de inhoud gaan

MTV/TMF wordt helemaal Nederlands

MTV/TMF gooit per 1 mei drastisch het roer om. Het is de bedoeling dat de muziekzender vanaf die datum een volledig Nederlands karakter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zender, die afgelopen tijd het alternatieve circuit opzocht, neemt het populaire karakter van TMF over. Verder gaan MTV-vj's een grote rol spelen in de bouw van het merk. Bovendien verhuist volgens ingewijden een aantal programmaconcepten van TMF naar MTV.

related partner content for mobile comes here

TMF wordt een interactief station voor jongeren (13-19). Kijkers kunnen via sms, chat en internet contact leggen met de programmamakers. Volgens een woordvoerder van MTV/TMF gaat het er niet alleen om dat kijkers vanaf hun bank hits kunnen selecteren, maar om een 'grootscheepse integratie van mediaplatformen'. De zender, sinds het voorjaar van 2001 vallend onder MTV Networks, bespeelde de jongere doelgroep ook vóór die overname.

Het popmuziekconcern hoopt met de herpositionering meer kijkers te bereiken. De herpositionering vindt alleen in Nederland plaats maar past wel in de internationale trend van MTV om in alle uitzendlanden een lokale invulling aan de zender te geven, zegt de woordvoerder. Het zou de bedoeling zijn dat medewerkers voor beide zenders gaan werken. De namen van de stations blijven gewoon bestaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in