MTV/TMF wordt helemaal Nederlands
De zender, die afgelopen tijd het alternatieve circuit opzocht, neemt het populaire karakter van TMF over. Verder gaan MTV-vj's een grote rol spelen in de bouw van het merk. Bovendien verhuist volgens ingewijden een aantal programmaconcepten van TMF naar MTV.
TMF wordt een interactief station voor jongeren (13-19). Kijkers kunnen via sms, chat en internet contact leggen met de programmamakers. Volgens een woordvoerder van MTV/TMF gaat het er niet alleen om dat kijkers vanaf hun bank hits kunnen selecteren, maar om een 'grootscheepse integratie van mediaplatformen'. De zender, sinds het voorjaar van 2001 vallend onder MTV Networks, bespeelde de jongere doelgroep ook vóór die overname.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet popmuziekconcern hoopt met de herpositionering meer kijkers te bereiken. De herpositionering vindt alleen in Nederland plaats maar past wel in de internationale trend van MTV om in alle uitzendlanden een lokale invulling aan de zender te geven, zegt de woordvoerder. Het zou de bedoeling zijn dat medewerkers voor beide zenders gaan werken. De namen van de stations blijven gewoon bestaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid