Mood Media en Shazam kondigen mobiele-marketingoplossing ‘Shazam In-Store’ aan
Mood Media (voorheen Alcas) en audio-herkenningstool Shazam hebben gezamenlijk de nieuwe tool ‘Shazam In-Store’ aangekondigd. Shazam in-Store is een op locatie gebaseerd product voor mobiele marketing, waarin de technologie van Shazam en Mood zijn gecombineerd.
De ‘Shazam-In Store’ tool is in de bestaande Shazam-app geïntegreerd en biedt merken de mogelijkheid om in contact te komen met de ruim 100 miljoen maandelijks actieve gebruikers van Shazam. Deze app maakt als eerste gebruik van het Presence-signaal van Mood. De app maakt contact met smartphones van de consument met behulp van een onhoorbaar digitaal watermerk via de muzieksystemen van de detailhandelaar.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaClaude Nahon (Mood Media): ‘Dit is een interessante ontwikkeling binnen de branche, aangezien interactieve strategieën voor mobiele marketing tot op heden een dure aangelegenheid waren en klanten apps te weinig gebruikten. Dankzij het grote aantal gebruikers van Shazam kunnen merken nu meer klanten bereiken via Shazam In-Store.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid