Overslaan en naar de inhoud gaan

Mood Media en Shazam kondigen mobiele-marketingoplossing ‘Shazam In-Store’ aan

‘Location based app-technologie voor betere winkelervaring’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

(voorheen Alcas)  en audio-herkenningstool Shazam hebben gezamenlijk de nieuwe tool ‘Shazam In-Store’ aangekondigd. Shazam in-Store is een op locatie gebaseerd product voor mobiele marketing, waarin de technologie van Shazam en Mood zijn gecombineerd.

related partner content for mobile comes here

De ‘Shazam-In Store’ tool is in de bestaande Shazam-app geïntegreerd en biedt merken de mogelijkheid om in contact te komen met de ruim 100 miljoen maandelijks actieve gebruikers van Shazam. Deze app maakt als eerste gebruik van het Presence-signaal van Mood. De app maakt contact met smartphones van de consument met behulp van een onhoorbaar digitaal watermerk via de muzieksystemen van de detailhandelaar.

Claude Nahon  (Mood Media): ‘Dit is een interessante ontwikkeling binnen de branche, aangezien interactieve strategieën voor mobiele marketing tot op heden een dure aangelegenheid waren en klanten apps te weinig gebruikten. Dankzij het grote aantal gebruikers van Shazam kunnen merken nu meer klanten bereiken via Shazam In-Store.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in