Mediapitch L’Oréal in Benelux
Eerder gebeurde het al in andere Europese landen. Nu houdt L’Oréal ook een pitch voor het media-account in de Benelux.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat bevestigen bronnen aan Adformatie. In Nederland heeft L’Oréal het omvangrijke account – met merken als Maybelline, Garnier, Lancôme, en Vichy - nu gestald bij ZenithOptimedia, dat onlangs bierbrouwer AB InBev als nieuwe klant mocht verwelkomen.
Woordvoerder Inge Kaaijk van L’Oréal in Nederland wil niet reageren. ‘Het betreft hier interne besluitvorming en daar treden we niet over naar buiten.’ Ze voegt er nog aan toe dat L’Oréal met ZenithOptimedia sinds 2006 ‘een goede en professionele samenwerking’ heeft.
In onder meer Groot-Brittannië ging L’Oréal vorig jaar al naar Maxus (onderdeel van GroupM). Dat bureau wist het Franse merk ook in andere markten (onder meer Azië en Canada) te strikken.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid