Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediapitch L’Oréal in Benelux

Eerder gebeurde het al in andere Europese landen. Nu houdt L’Oréal ook een pitch voor het media-account in de Benelux.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat bevestigen bronnen aan Adformatie. In Nederland heeft L’Oréal het omvangrijke account – met merken als Maybelline, Garnier, Lancôme, en Vichy - nu gestald bij ZenithOptimedia, dat onlangs bierbrouwer AB InBev als nieuwe klant mocht verwelkomen.

Woordvoerder Inge Kaaijk van L’Oréal in Nederland wil niet reageren. ‘Het betreft hier interne besluitvorming en daar treden we niet over naar buiten.’ Ze voegt er nog aan toe dat  L’Oréal met ZenithOptimedia sinds 2006 ‘een goede en professionele samenwerking’ heeft. 

In onder meer Groot-Brittannië ging L’Oréal vorig jaar al naar Maxus (onderdeel van GroupM). Dat bureau wist het Franse merk ook in andere markten (onder meer Azië en Canada) te strikken.

 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in