Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Samen voor Salvador

De Club van '14 en de Johan Cruyff Foundation komen samen in actie voor de kinderen in Salvador. De campagne is van Goud Activatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is de eerste speelstad van Oranje op het WK’14. Zij krijgen daarbij de support van Frank Rijkaard, Richard Witschge, Viggo Waas en Peter Heerschop en voetbalfreestyler Soufiane Touzani.

De ;14 - een initiatief voor Oranjefans van De Telegraaf - en de Johan Cruyff Foundation roepen heel Nederland op om samen een Cruyff Court bij elkaar te liken. Voor elke like die de actie op Facebook krijgt, doneert De Club van ’14 een stukje veld in Salvador. Alle deelnemers kunnen zelf kiezen welk stukje Cruyff Court ze doneren.  

Is het virtuele veld helemaal gevuld dan gaat de schop de grond in. Het doel is dat de kleine voetballertjes in Salvador op het Cruyff Court kunnen spelen vóórdat het WK’14 in Brazilië begint.    
 

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


 
Goud Activatie ontwikkelde strategie, concept, campagne en online platform voor deze actie. 
Creatie: Pepijn Spanjerberg, Norman Groenewegen 
Strategie: Coen Ruseler, Charles Borremans, Bas Smabers (online) 
Account: Vanessa Suurs, Jurre Haak (online) 
Klant: Twan Roovers, Maikel van Dijk (De Telegraaf), Joyce Rommelaar (Cruyff Foundation)
Productie Online film: Mister Niels, Eyehear, Jonathan Wijland App: iM3D. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in