Overslaan en naar de inhoud gaan

Mannenbladen Sanoma in nieuwe uitgeverij

Sanoma Uitgevers is van plan om het mannencluster in een afzonderlijke uitgeverij onder te brengen die de codenaam Sano-Man draagt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe deelneming worden ook de activiteiten van uitgeverij Veldhuis (Moto 73, Wieler Revue), het 50 procent belang in Computeridee en het 50 procent belang in Sportweek ondergebracht. Het plan zou zijn om over een half jaar de nieuwe uitgeverij te vormen. Doelstelling is om Sano-Man de leidende mannenbladenuitgeverij te maken en om makkelijker nieuwe titels te lanceren, te kopen en joint-ventures aan te gaan. Een en ander staat in de interne nieuwsbrief A Capella van Sanoma. ‘De codenaam is Sano-Man en dat zegt meteen alles over de plannen voor de nieuwe uitgeverij. We gaan de krachten van al onze mannenbladen bundelen en we kunnen daarnaast dichter op de markt nieuwe titels voor mannen ontwikkelen’, zegt directeur Pim de Wit in de A Capella. Voor het personeel heeft het plan voorlopig geen gevolgen, aldus De Wit. Het is de bedoeling dat de nieuwe uitgeverij op korte termijn op een eigen locatie wordt gehuisvest, om een ‘eigen cultuur’ te kweken.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in