Sorrell waarschuwt weer voor teveel optimisme
WPP-topman Sir Martin Sorrell heeft opnieuw gezegd dat hij voorzichtig is over een ‘significant herstel’ van de reclamemarkt vóór…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoewel een aantal partijen voor dit jaar een groei van de reclamebestedingen voorspelt, blijft Sorrell veel voorzichtiger. In een interview met het Duitse Welt am Sonntag, zegt hij dat 2003 wel beter wordt dan afgelopen jaar. ‘Maar er is weinig reden tot juichen. De impuls voor een doorbraak komt pas in 2004.’ Die impuls moet komen van evenementen als de Olympische Spelen in Athene, het EK voetbal en de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Sorrell liet ook weten dat WPP geïnteresseerd is in een belang in het succesvolle Duitse bureau Scholz & Friends, onderdeel van Cordiant Communications. Gesprekken zijn er volgens Sir Martin nog niet geweest (Brand Republic).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid