Overslaan en naar de inhoud gaan

Sorrell waarschuwt weer voor teveel optimisme

WPP-topman Sir Martin Sorrell heeft opnieuw gezegd dat hij voorzichtig is over een ‘significant herstel’ van de reclamemarkt vóór…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoewel een aantal partijen voor dit jaar een groei van de reclamebestedingen voorspelt, blijft Sorrell veel voorzichtiger. In een interview met het Duitse Welt am Sonntag, zegt hij dat 2003 wel beter wordt dan afgelopen jaar. ‘Maar er is weinig reden tot juichen. De impuls voor een doorbraak komt pas in 2004.’ Die impuls moet komen van evenementen als de Olympische Spelen in Athene, het EK voetbal en de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Sorrell liet ook weten dat WPP geïnteresseerd is in een belang in het succesvolle Duitse bureau Scholz & Friends, onderdeel van Cordiant Communications. Gesprekken zijn er volgens Sir Martin nog niet geweest (Brand Republic).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in