Overslaan en naar de inhoud gaan

Managers: alleen ADSL voor snelle doorbraak

Directeuren, managers en ICT-professionals verwachten dat ADSL de enige innovatie is die binnen een jaar zal doorbreken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pas op langere termijn (vier tot vijf jaar) zien ze een mogelijk succes in de integratie van tv en internet, plasmatelevisies, HDTV, beeldtelefonie (vast en mobiel) en internetsupermarkten. Verder is er een snel groeiend vertrouwen in het succes van mms (multimedia messaging service). Het geloof in het succes van i-mode van KPN is duidelijk lager. Dit blijkt uit de ICT Barometer, het tweemaandelijkse onderzoek van Ernst & Young naar de ontwikkelingen op ICT-gebied. Van de ondervraagden verwacht 67 procent dat ADSL binnen een jaar een succes is. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Interview NSS onder zeshonderd Nederlandse directeuren, managers en professionals.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in