Overslaan en naar de inhoud gaan

Kwartaalwinst Omnicom 8 pct omhoog

Omnicom, het derde communicatiebureau ter wereld, heeft in het derde kwartaal van dit jaar een winst behaald van 92.4 miljoen dollar, dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reuters contateert dat de Amerikaanse reclamebureaugroep het ook beter heeft gedaan dan de meeste Amerikaanse uitgeverijen. Het derde kwartaal van dit jaar, dat slecht was voor de hele reclame-industrie, werd door Omnicom goedgemaakt door internationaal voor meer dan een miljard dollar aan nieuwe accounts binnen te halen. Het bedrag dat is gegund door PepsiCo is ongeveer 400 miljoen dollar en zo'n 50 miljoen dollar meer dan analisten in New York hadden verwacht. Topman John Wren vertelde dat het nog onmogelijk was om te voorspellen wat

related partner content for mobile comes here

de ontwikkelingen op[ 11 september voor invloed zouden hebben op de

resultaten in het vierde kwartaal. 'Onze opdrachtgevers bezien wat het

effect precies is op hun business en kijken ook scherp naar de boodschap die zij richting consument willen sturen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in