Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongeren en de internethype

Je zou misschien denken dat jongeren tussen 16 en 24, opgegroeid met computers en internet, het web als belangrijkste informatiebron zien.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Juist de 45-plussers halen graag informatie rechtstreeks bij de leverancier, op diens website.

related partner content for mobile comes here

Dat is één van de uitkomsten van het Techtrends 2002/2003 onderzoek van KNOTs Europe. Om de groep consumenten van 16 – 24 toch naar hun website te krijgen zouden producenten kunnen overwegen om chatrooms of discussiefora op hun site in te richten waar jongeren ervaringen kunnen uitwisselen. Overigens geeft deze groep wel te kennen er waarde aan te hechten om pioniers te zijn in het uitproberen van nieuwe producten. Technologie gebruiken ze vooral voor communicatie en entertainment.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in