Overslaan en naar de inhoud gaan

Internationale media-account Asics naar Starcom Nederland

Sportmerk Asics heeft wereldwijd gekozen voor Starcom. Het media-account wordt vanuit Amsterdam gemanaged.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Asics kondigde onlangs een wereldwijde review en pitch aan voor het mediaplanning en –buying account en daarnaast data & analytics. In onder meer Europa was het media-account in handen van OMD.

related partner content for mobile comes here

Voor creatie wordt internationaal samengewerkt met 180 Amsterdam. Samen met dat bureau gaat Starcom (Amsterdam) een geïntegreerd communicatiemodel voor veertien internationale markten ontwikkelen.

Asics meldt dat het de bedoeling was ‘het media-account te consolideren en de efficiency van de mondiale mediastrategie te maximaliseren’. Starcom heeft volgens marketingbaas John Mollanger ‘een scherp begrip voor het merk en de strategische mogelijkheden’.

Ministerie-accounts
Starcom in Nederland won afgelopen weken ook al de accounts van het Ministerie van Financiën en de Belastingdienst en het Defensie-account.

Media Network of the Year
Starcom MediaVest Group werd gisteren in Cannes uitgeroepen tot Media Network of the Year. In april werd het netwerk al Agency Network of the Year bij het Festival of Media Global Awards in Rome.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in