ilse biedt 'hot spots' op basis van pay-per-click
De nieuwe advertentievorm wordt vertoond door 'hot spots' in het rechter zijframe van de zoekresultatenpagina. Elke adverteerder krijgt de mogelijkheid om een eerste positie te verwerven. Per zoekterm kan een adverteerder een bod per bezoeker uitbrengen. Een hoger bod per bezoeker levert een hogere positie in de ranking bij dit zoekwoord op. Het geboden bedrag per bezoeker wordt pas verrekend indien een bezoeker daadwerkelijk heeft doorgeklikt naar de site. Dit zal pas gebeuren na het bestuderen van titel en omschrijving, dus volledig pay-per-click. De adverteerder bepaalt zelf het budget waarvoor bezoekers worden verkregen.
Nadat de aanbieder zelf een titel en omschrijving van de website middels de ilse aanmeldpagina heeft doorgegeven, beoordeelt een redactioneel team van QualiGO alle aanmeldingen op relevantie. Op deze manier waarborgen QualiGO én ilse media de kwaliteit van de gesponsorde links.
Paul Molenaar van ilse media B.V.: ‘Met de introductie van gesponsorde links op basis van pay-per-click speelt ilse media in op een behoefte uit de markt. Daarnaast stelt deze samenwerking ilse in staat ook de kleinere adverteerders een aantrekkelijk advertentie medium aan te bieden.’
ilse media zegt met meer dan 200 miljoen pageviews per maand de grootste internetuitgever van Nederland te zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid