Hulp voor gemeenten bij start contactcenter
VNG heeft onder de titel ‘Gemeente heeft Antwoord’ een handreiking geïntroduceerd voor de hele overheid over communicatie met burgers…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De handreiking 'Gemeente heeft Antwoord' is gepresenteerd tijdens het congres Gemeentelijke dienstverlening op 25 januari jl. Het concept Antwoord helpt gemeenten de contacten met burgers professioneler af te handelen door een klantcontactcentrum (KCC) op te zetten. Dit KCC wordt op termijn de ingang voor de hele overheid. Doel van de publicatie is om meer zicht te geven op de opgave waarvoor gemeenten staan en de stappen die ze de komende jaren kunnen gaan zetten. Daarnaast wil deze publicatie een referentiekader bieden waarmee gemeenten effectief kennis kunnen uitwisselen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid