Overslaan en naar de inhoud gaan

Huggies TweetPee tweet bij volle luier

De luierwereld is de laatste tijd op gebied van innovatie flink in beweging.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week schreef ik al over de en de . A-merken voelen in matige economische tijden steeds meer de hete adem van huismerk luiers.

related partner content for mobile comes here

Tegenwoordig zijn de meeste huismerk luiers zeker niet meer crap en doen ze niet veel onder de A-merken. Huggies (Kimberly-Clark) wil nu naar haar eerdere mobile app met Huggies TweetPee zich gaan onderscheiden.

De Tweetpee is een klein toestel dat je moet bevestigen aan de luier van je kind. Het toestel is voortdurend verbonden is met het internet en stuurt een tweet bij elke natte luier. De bijhorende iPhone-app zou zelfs bijhouden hoeveel keer je de pamper ververst en hoeveel pampers je nog in voorraad hebt.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in