Overslaan en naar de inhoud gaan

Henkel voegt ‘kwaliteit’ toe in communicatie

Fast mover Henkel wil het corporate merk versterken door in elke commercial van een van de Henkel-producten de pay-off ‘Quality from…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Hiermee is de stap gezet om Henkel als een groot wereldwijd coporate merk neer te zetten’, zegt Ulrich Lehner, president en ceo van de Henkel Group. ‘Henkel zal in de toekomst staan voor de standaard goede kwaliteit van onze productmerken.’

related partner content for mobile comes here

Met het verbinden van de productmerken aan het corporate merk wil Henkel zich onderscheiden van ‘anonieme’ producten. Bovendien moet deze toevoeging de internationale (h)erkenning van Henkel vergroten. Minder bekende producten onder de Henkel-paraplu moeten hierdoor een extra impuls krijgen. Ook verwacht het bedrijf dat nieuwe producten kunnen meeliften op deze ‘kwaliteitsgarantie’, zodat de verkoop extra gestimuleerd kan worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in