Henkel voegt ‘kwaliteit’ toe in communicatie
Fast mover Henkel wil het corporate merk versterken door in elke commercial van een van de Henkel-producten de pay-off ‘Quality from…
‘Hiermee is de stap gezet om Henkel als een groot wereldwijd coporate merk neer te zetten’, zegt Ulrich Lehner, president en ceo van de Henkel Group. ‘Henkel zal in de toekomst staan voor de standaard goede kwaliteit van onze productmerken.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met het verbinden van de productmerken aan het corporate merk wil Henkel zich onderscheiden van ‘anonieme’ producten. Bovendien moet deze toevoeging de internationale (h)erkenning van Henkel vergroten. Minder bekende producten onder de Henkel-paraplu moeten hierdoor een extra impuls krijgen. Ook verwacht het bedrijf dat nieuwe producten kunnen meeliften op deze ‘kwaliteitsgarantie’, zodat de verkoop extra gestimuleerd kan worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid