Heineken met Ek-tab op Messenger
Binnenkort volgen er waarschijnlijk nog meer acties rondom het EK Voetbal van Heineken. De totale campagne is door Qi ontwikkeld, Kobalt doet de mediastrategie.
Volgens directeur Jeroen de Bakker is de ‘branded’ tab een primeur in Nederland. Heineken is te vinden naast de Buddylijst in MSN Messenger. Via een klik (op de TAB met een voetbal) kom je op de Heineken EK TAB. Deze heeft als doel om Messenger-gebruikers op de hoogte te houden van het EK. Verder kan de Messenger met goodies klaar worden gemaakt voor de Oranjegolf (zoals backgrounds, pictures en emoticons).
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaVerder worden de nieuwe EK tv-commercials al een week voordat ze op tv zijn, vertoond op de TAB. Ook is er de ‘Heineken Luidsprekerhoed’.
Messenger heeft meer dan 4,5 miljoen gebruikers en meer dan 20 miljoen gesprekken per dag.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid