Heineken lanceert Sites van Troje


Op 1 mei is in veertien landen een Marco en Marko site gelanceerd. Deze zogenaamde ‘Sites van Troje’ waren helemaal opgezet in de taal van de (mogelijke) tegenstanders. Op de site van Heineken blijkt dat Hollands Geheime Wapen het WK premium van de bierbrouwer is dat vanaf vandaag bij een elftal Heineken-blikjes (retail) of elftal bier (horeca) verkrijgbaar is.
Voor het Duitse jagershoedje dat in een handomdraai verandert in een heuse luidspreker, is Heineken samen met online marketing bureau Qi een online campagne gestart. Voetbalfans Marco en Marko zijn ingeschakeld om bij mogelijke WK tegenstanders gevoelige informatie los te krijgen.
Met deze informatie in combinatie met de jagershoed moet Nederland haar tegenstanders op het WK op de knieën kunnen krijgen.
De door reclamebureau TBWA Neboko ontwikkelde aansluitende televisiecommercial gaat ook vandaag ‘live’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid