Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken lanceert Sites van Troje

Begin mei doken in maar liefst veertien landen internetsites op van een tweetal bijzondere voetbalsupporters: Marco en Marko. ‘Wij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 1 mei is in veertien landen een Marco en Marko site gelanceerd. Deze zogenaamde ‘Sites van Troje’ waren helemaal opgezet in de taal van de (mogelijke) tegenstanders. Op de van Heineken blijkt dat Hollands Geheime Wapen het WK premium van de bierbrouwer is dat vanaf vandaag bij een elftal Heineken-blikjes (retail) of elftal bier (horeca) verkrijgbaar is.
Voor het Duitse jagershoedje dat in een handomdraai verandert in een heuse luidspreker, is Heineken samen met online marketing bureau Qi een online campagne gestart. Voetbalfans Marco en Marko zijn ingeschakeld om bij mogelijke WK tegenstanders gevoelige informatie los te krijgen.
Met deze informatie in combinatie met de jagershoed moet Nederland haar tegenstanders op het WK op de knieën kunnen krijgen.

related partner content for mobile comes here

De door reclamebureau TBWA Neboko ontwikkelde aansluitende televisiecommercial gaat ook vandaag ‘live’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in