Overslaan en naar de inhoud gaan

Hallmark en Lemz bestrijden eenzaamheid met 'Wees zuinig op wie je lief is'

Hallmark lanceert in het kader van de Week tegen Eenzaamheid de dienst 'Hallmark Reconnect Service'. De campagne heeft een duidelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de eerste dag van de Week tegen Eenzaamheid (25 september) lanceert Hallmark Cards een de dienst &;Hallmark Reconnect Service&;. Een speciale collectie kaarten, die gratis aangeboden wordt via en de app, maakt het volgens de initiatiefnemer mogelijk om echte aandacht te schenken en het gesprek weer te openen met dierbaren waarmee contact verbroken is. De Hallmark Reconnect Service kan de hele maand oktober kosteloos ingeschakeld worden om oude vrienden, familie en bekenden op te sporen en te herenigen. Hallmark: &;Als één op de drie Nederlanders weleens eenzaam is, is aandacht voor elkaar zeer welkom.&;

related partner content for mobile comes here

Lemz tekende voor het concept, de campagne en kaarten. Voor de campagne, die deze week start met kick-off advertenties in Metro en Telegraaf, wordt samengewerkt met TMG. In de maand september heeft de Reconnect service warmgedraaid en zijn de eerste mensen al gevonden en herenigd. Deze vaak bijzondere verhalen zijn vanaf vandaag – samen met de speciale collectie kaarten - te bekijken op Hallmark.nl/reconnect.

Eerder maakte Lemz (samen met en Wefilm) al . Net als in de nieuwe eenzaamheidscampagne was het element van &;authentieke emotie&; ook daarin goed zichtbaar.

Dit zijn de kaarten die Hallmark gratis ter beschikking stelt. (Alleen de postzegel dient afgerekend te worden.)

Credits
Bureau: Lemz
Fotograaf en Director: Paul D. Scott
Klant: Hallmark
Media: TMG
Muziek: Sizzer Amsterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in