Overslaan en naar de inhoud gaan

GVR Café belicht relaties bureau/klant

Het GVR Café staat a.s. maandagavond in het teken van bureau/klantrelaties in een steeds wisselend medialandschap waarin nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hamvragen daarbij zijn: ‘Is een geïntegreerde aanpak in zo’n communicatiemarkt nog wel haalbaar’ en: ‘Kunnen (oude en nieuwe) bureaus en (oud en nieuwe) adverteerders nog wel goed samenwerken’.

related partner content for mobile comes here

Er zijn korte inleidingen van Michiel Deurwaarder, hoofd marketingcommunicatie bij Virtual Affairs, Peter van Leeuwen, strategy director van Result DDB, Lucas Mol van Scaramea en Luc Schram, hoofd marktcommunicatie personenwagens bij DaimlerChrysler. De discussie met de inleiders en de zaal wordt geleid door Hugo Kruyt van Chemistry.

Het GVR Café-nieuwe-stijl heeft kennisverbreding als doelstelling, en entameert discussie over actuele ontwikkelingen in het communicatievak. De bijeenkomst begint op 11 december om 18.00 uur in comedianclub Toomler, naast het Hilton Hotel in Amsterdam. Het GVR Café, georganiseerd in samenwerking met Adformatie, Mastwijk Consultancy en Virtual Affairs, is voor leden gratis. Niet-leden betalen ‒50 (inclusief drankjes). Men kan zich opgeven via

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in