Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever wil beter communiceren

Unilever gaat een ‘opener beleid’ voeren heeft R. Markham, de nieuwe financieel directeur tijdens een bijeenkomst in Rotterdam gezegd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Volkskrant meldt dat Unilever zichzelf de forse koersval verwijt eind vorig jaar, toen de concurrentie van branchgenoot P&G in het Midden-Oosten zowel beleggers als financiële analisten verraste. Markham legde een direct verband tussen Unilevers communicatie en het gebrek aan vertrouwen bij beleggers als het concern een tijdelijke, ‘soms volstrekt logische’ financiële tegenslag tegemoet ziet. Hij noemde de positie van zijn bedrijf overigens zeer gezond. De sanering van het aantal merken loopt voorspoediger en sneller dan verwacht, maar Markham wil nog steeds niet zeggen welke merken waar verdwijnen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in