Unilever wil beter communiceren
Unilever gaat een ‘opener beleid’ voeren heeft R. Markham, de nieuwe financieel directeur tijdens een bijeenkomst in Rotterdam gezegd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Volkskrant meldt dat Unilever zichzelf de forse koersval verwijt eind vorig jaar, toen de concurrentie van branchgenoot P&G in het Midden-Oosten zowel beleggers als financiële analisten verraste. Markham legde een direct verband tussen Unilevers communicatie en het gebrek aan vertrouwen bij beleggers als het concern een tijdelijke, ‘soms volstrekt logische’ financiële tegenslag tegemoet ziet. Hij noemde de positie van zijn bedrijf overigens zeer gezond. De sanering van het aantal merken loopt voorspoediger en sneller dan verwacht, maar Markham wil nog steeds niet zeggen welke merken waar verdwijnen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid