Grand Clio voor Volkswagen Beetle
De Grand Clio voor print is dit jaar naar BMP DDB uit Londen gegaan voor de Volkswagen postercampagne. De prijs werd woensdag uitgereikt op…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘Fun on the outside serious underneath’ is de pay-off van deze Beetle-campagne. BMP DDB won ook twee keer goud en twee keer zilver voor de Beetle-campagne. Dat was nog niet alles: er gingen ook twee bronzen Clio’s naar het bureau voor printadvertenties van VW Gold Estate en Nicorette. Runner up bij de Clio printcampagnes was er een voor modelijn Kookai van CLM/BBDO in Parijs die bekroond werd met drie keer goud en een keer zilver. F/Nazca S&S, Sao Paulo Brazilië kreeg de meeste prijzen: negen Clio’s.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid