Gouden Meetlat 2006 naar Shell


De Gouden Meetlat is een adverteerderprijs die jaarlijks wordt toegekend aan de meest vrouwvriendelijke advertentie die het afgelopen jaar in Opzij heeft gestaan.
De jury bestond dit jaar uit Cisca Dresselhuys (hoofdredacteur Opzij), Ans Lodewijk (Schreiner & Van Bokkel) en Kitty Aafjes (Media Planning Group). Shell kreeg bij alle juryleden veel lof: ‘In het beeld is een ‘echte’ vrouw (herkenbaar, levensecht, naturel) gebruikt, geen model, voor zover wij weten.’ En: ‘Er wordt een beroep gedaan op het maatschappelijk verantwoord bewustzijn; zeer des Opzij’s.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe pakkende uiting van UWV - ‘Zoekt u iemand die kan luisteren?’ - eindigde op de tweede plaats, de advertentie van het Koningin Wilhelminafonds was derde.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid