
De Gouden Meetlat is een adverteerderprijs die jaarlijks wordt toegekend aan de meest vrouwvriendelijke advertentie die het afgelopen jaar in Opzij heeft gestaan.
De jury bestond dit jaar uit Cisca Dresselhuys (hoofdredacteur Opzij), Ans Lodewijk (Schreiner & Van Bokkel) en Kitty Aafjes (Media Planning Group). Shell kreeg bij alle juryleden veel lof: ‘In het beeld is een ‘echte’ vrouw (herkenbaar, levensecht, naturel) gebruikt, geen model, voor zover wij weten.’ En: ‘Er wordt een beroep gedaan op het maatschappelijk verantwoord bewustzijn; zeer des Opzij’s.’
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe pakkende uiting van UWV - ‘Zoekt u iemand die kan luisteren?’ - eindigde op de tweede plaats, de advertentie van het Koningin Wilhelminafonds was derde.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee