
Afgelopen voorjaar werden ruim 1000 jongeren in één klap lid van CDA, PvdA en VVD, om onder leiding van Sywert van Lienden (21, student, commentator en publicist) de koers van deze grootste politieke partijen van binnenuit te veranderen.
Yona Hümmels, artdirector bij DDB, schreef in mei op Adformatie.nl over zijn aansluiting bij de G500 en over de manier waarop de jongerenbeweging, geïnspireerd op de Amerikaanse superPACs, via reclame invloed probeert uit te oefenen op verkiezingscampagnes: door tijdens de verkiezingscampagnes zelf een slimme multimediale campagne te gaan voeren.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
De ‘overname’ van Opinie & Debat in NRC is de aftrap van de campagne.
In de bijlage staat een pamflet van Van Lienden over democratie, getiteld ‘Sinds morgen’.
Artbox verzorgde veel van de graphics.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee