Fryslân’ campagne van start
Om meer toeristen naar Friesland te trekken startte afgelopen week de campagne Beleef Friesland, het andere Nederland. De meerjarige…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Centraal staat de vernieuwde internetsite www.beleefFriesland.nl. Daarnaast is een radiocampagne gestart en staat Friesland prominent op de Vakantiebeurs in Utrecht. Verder komt Friesland in diverse magazines en tv-programma’s. Met deze gezamenlijke campagne wil Friesland terug in de top-drie van Nederlandse vakantiebestemmingen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne van Fryslân Marketing is een samenwerking met de brancheorganisaties RECRON, HISWA en Koninklijke Horeca Nederland, de Friese VVV’s en de Provincie Fryslân.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid