Friesland Coberco wint met merken
Friesland Coberco Dairy Foods heeft zijn hoofdmerken, zoals Friesche Vlag, Appelsientje en Coolbest, over het jaar 2001 met gemiddeld 11…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze realiseerden daarmee 35 procent van de totale omzet, duidelijk bovengemiddeld. Het bedrijf heeft met Nutricia Dairy & Drinks Group de merken Chocomel, Fristi en Extran aan het portfolio toegevoegd. De nettowinst van de zuivelfabrikant komt over 2001 uit op 79 miljoen euro op een totale omzet van 4,4 miljard.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid