Overslaan en naar de inhoud gaan

Finsbury onderdeel van WPP

WPP Group heeft Finsbury opgeslokt voor een bedrag dat waarschijnlijk rond de 50 miljoen pond ligt. Het financiële communicatiebureau komt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De van de overname kwam na maanden van onderhandelingen tussen Sir Martin Sorrell van WPP en Roland Rudd en Rupert Younger van Finsbury. Volgens geruchten gaat de koop tussen de 35 en 50 miljoen pond kosten.

related partner content for mobile comes here

Finsbury is zes jaar geleden opgericht door de voormalige Financial Times-journalist Roland Rudd ex-Brunswick executive Rupert Younger. Nu het Europese bureau is opgenomen in een grotere groep wil het voor het eind van dit jaar een kantoor openen in New York en vervolgens een plek in Frankfurt. Finsbury blijft de eigen naam behouden en zal als onafhankelijk bedrijf blijven voortbestaan. Er zijn geen plannen om te fuseren met Buchanan. Voordat WPP met het bod op Finsbury kwam, is het bedrijf benaderd door tenminste vier andere groepen, waaronder Interpublic en Omnicom. (bron: PR Week UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in