Film 1 met Pirates of the Caribbean-maand
Het tweede deel van deze succesvolle Disney trilogie gaat vanaf 22 mei bij de premium film zender exclusief voor de abonnees in première. De Nederlandse tv-première is tegelijkertijd met de theaterpremière van het derde deel van het piratenepos.
Er is 'in-house' een speciale 'Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest' tv-spot gemaakt die
uitgezonden zal worden op de RTL en SBS zenders en in het bijzonder tijdens de ‘Veronica filmmaand’. Digitale UPC abonnees kunnen tijdens het kijken naar Film1 en de Film1 tv-spot via de
'Interactive Red Button Applicatie' meedoen aan een ‘Pirates’ prijsvraag. Via dezelfde applicatie kunnen de kijkers ook exclusief trailers van de laatste delen van 'Pirates of the Caribbean' bekijken.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
De Film1 mei campagne genaamd 'Jack is Back' is door Film1 opgezet in samenwerking met
‘Interactive Service’ van Chellomedia en het mediabureau Universal Media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid