Fight Cancer introduceert 'het nieuwe collecteren'


Fight cancer wil deze film (zie hieronder) als commercial op TV vertonen om zo een miljoenenpubliek te bereiken. Budget aanwenden om de film op TV uit te zenden, past niet in het non-profit beleid van de stichting. Een weddenschap met de televisiezender SBS6, leidt daarom tot de introductie van de ‘100.000 views collecte’. Een nieuwe vorm van collecteren waarbij het publiek kan doneren met betrokkenheid in plaats van geld.
Op verschillende websites, blogs en Social Media kanalen kunnen Nederlanders de 'one minute movie' nog tot aanstaande vrijdag bekijken. Bij 100.000 views belooft SBS6 de film als commercial voor een heel groot publiek uit te zenden op vrijdag 4 februari in de commercial break van de late editie van Shownieuws en de gehele week erna.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFight cancer strijdt voor minder kanker, meer genezing en een betere kwaliteit van leven. Als onderdeel van KWF Kankerbestrijding werft Fight cancer fondsen voor wetenschappelijk kankeronderzoek, voorlichting en patiëntenondersteuning en creëert bewustzijn over kanker onder jongvolwassenen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid