Overslaan en naar de inhoud gaan

Fight Cancer introduceert 'het nieuwe collecteren'

Ter gelegenheid van Wereld Kankerdag op 4 februari as. ontwikkelde Fight cancer een ‘One Minute Movie’, die aandacht vraagt voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wil deze film (zie hieronder) als commercial op TV vertonen om zo een miljoenenpubliek te bereiken. Budget aanwenden om de film op TV uit te zenden, past niet in het non-profit beleid van de stichting. Een weddenschap met de televisiezender SBS6, leidt daarom tot de introductie van de ‘100.000 views collecte’. Een nieuwe vorm van collecteren waarbij het publiek kan doneren met betrokkenheid in plaats van geld.

related partner content for mobile comes here

Op verschillende websites, blogs en Social Media kanalen kunnen Nederlanders de 'one minute movie' nog tot aanstaande vrijdag bekijken. Bij 100.000 views belooft SBS6 de film als commercial voor een heel groot publiek uit te zenden op vrijdag 4 februari in de commercial break van de late editie van Shownieuws en de gehele week erna.

Fight cancer strijdt voor minder kanker, meer genezing en een betere kwaliteit van leven. Als onderdeel van KWF Kankerbestrijding werft Fight cancer fondsen voor wetenschappelijk kankeronderzoek, voorlichting en patiëntenondersteuning en creëert bewustzijn over kanker onder jongvolwassenen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in